Drink je graag eens een biertje en hou je van een beetje variatie? Dan is deze actie iets voor jou.

Krijg je Cherry Chouffe (4 x 33 cl) nu 100% terugbetaald bij de deelnemende winkelpunten.

De terugbetaling verloopt niet via een actiesticker in de winkel die je moet opsturen, maar via WhatsApp. Lees daarom voorafgaand goed de instructies!

Download het Word-document van Brouwerij Duvel Moortgat met de uitleg en voorwaarden als je zeker wil zijn.

De deelname aan de actie verloopt als volgt:

- Koop 4 flesjes van 33cl Cherry Chouffe in één van de hierboven vermelde winkels.
- Klik op de knop 'Vraag je code aan via WhatsApp' onder dit artikel om het WhatsApp nummer te tonen.
- Verzend de unieke code die je ziet naar het nummer dat je ziet op je scherm.
- Klik op de weblink die je meteen na de verzending van de unieke code ontvangt.
- Vul daar het deelnameformulier in.
- Omcirkel het aangekochte Cherry Chouffe product op je kassaticket en laad een foto van je kassaticket op.

Daarna wordt je aanvraag voor terugbetaling zo spoedig mogelijk verwerkt en het geld op je rekening gestort.

Opgelet: je moet vóór 30 november de aankoop én de aanvraag voor terugbetaling doen, om geldig deel te nemen aan de actie.

Bekijk het positief: je hebt nu alleszins geen postzegel meer nodig.

Schol!

UPDATE 28/11

Cherry Chouffe gekocht en een e-mail ontvangen van Hashting dat de terugbetaling geweiged werd?

Volgens Hashting, de technische uitvoerder van de actie in samenwerking met Brouwerij Duvel Moortgat, is de actie enkel geldig in enkele 'deelnemende winkels' met display.

Maaar aangezien een 'deelnemende winkel' in de voorwaarden gedefinieerd wordt als "een winkel naar keuze op het Belgisch grondgebied bij volgende deelnemende winkelpunten: Carrefour, Delhaize, Colruyt, Spar Retail, Makro, Intermarché, Match, Cora, Alvo." kunnen we natuurlijk geen genoegen nemen met die uitleg.

Er wordt in de voorwaarden geen enkele melding gemaakt van de noodzakelijke aanwezigheid van een display met één of andere code. Integendeel, er wordt zelfs expliciet vermeld dat de aankoop kan gebeuren in 'een winkel naar keuze' bij 'volgende deelnemende winkelpunten' waarbij enkel de naam van de winkelketen vermeld wordt, met winkelpunten over heel België.

Er kan dus niet anders dan geconcludeerd worden dat de aankoop in elk winkelpunt van deze winkelketen op het Belgisch grondgebied mag gebeuren, om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

De voorwaarden die Hashting en Brouwerij Duvel Moortgat zelf opgesteld en verspreid hebben, moeten dus gerespecteerd worden.

Wij zijn niet de organisator van de actie, wij hebben deze actie enkel opgenomen op onze website als aggregator van verschillende aanbiedingen. Wij zijn zelf momenteel in overleg met Hashting en Duvel Moortgat om hen te overtuigen de terugbetalingen alsnog uit te voeren.

Je kan zelf ook opnieuw contact opnemen met Hashting via dit formulier: https://hashting.com/#contact

Wij zullen dit blijven opvolgen tot er een aanvaardbare oplossing uit de bus komt!

Voorlopig zetten we de actie wel op 'afgelopen'. Wie alsnog wil proberen, doet dat op eigen risico.

UPDATE 29/11

Al flesjes gekocht? Je kan alsnog de terugbetaling proberen aan te vragen.

Het formulier om de code te verkrijgen en terugbetaling aan te vragen vind je hier.

Wie geweigerd wordt, alhoewel er voldaan is aan alle voorwaarden, raden we aan klacht in te dienen tegen Duvel Moortgat NV (de organisator van de actie) en Hashting bvba (de technische uitvoerder van de actie) bij de FOD Economie en Test-Aankoop.

Hou er aub rekening mee dat Gratis.be NIET de organisator van deze actie is en er helaas ook niets aan kunnen doen dat Hashting en Brouwerij Moortgat de voorwaarden van hun actie niet respecteren. Wij zijn zelf ook zeer ontevreden met deze gang van zaken.