Dagelijks alle nieuwe gratis aanbiedingen!

4 flesjes La Chouffe Cherry bier 100% terugbetaald

Aanbieding afgelopen 19/11/2019 100% Terugbetaald
Cherry Chouffe cashback

Drink je graag eens een biertje en hou je van een beetje variatie? Dan is deze actie iets voor jou.

Krijg je Cherry Chouffe (4 x 33 cl) nu 100% terugbetaald bij de deelnemende winkelpunten.

De terugbetaling verloopt niet via een actiesticker in de winkel die je moet opsturen, maar via WhatsApp. Lees daarom voorafgaand goed de instructies!

Download het Word-document van Brouwerij Duvel Moortgat met de uitleg en voorwaarden als je zeker wil zijn.

De deelname aan de actie verloopt als volgt:

– Koop 4 flesjes van 33cl Cherry Chouffe in één van de hierboven vermelde winkels.
– Klik op de knop ‘Vraag je code aan via WhatsApp’ onder dit artikel om het WhatsApp nummer te tonen.
– Verzend de unieke code die je ziet naar het nummer dat je ziet op je scherm.
– Klik op de weblink die je meteen na de verzending van de unieke code ontvangt.
– Vul daar het deelnameformulier in.
– Omcirkel het aangekochte Cherry Chouffe product op je kassaticket en laad een foto van je kassaticket op.

Daarna wordt je aanvraag voor terugbetaling zo spoedig mogelijk verwerkt en het geld op je rekening gestort.

Opgelet: je moet vóór 30 november de aankoop én de aanvraag voor terugbetaling doen, om geldig deel te nemen aan de actie.

Bekijk het positief: je hebt nu alleszins geen postzegel meer nodig.

Schol!

UPDATE 28/11

Cherry Chouffe gekocht en een e-mail ontvangen van Hashting dat de terugbetaling geweiged werd?

Volgens Hashting, de technische uitvoerder van de actie in samenwerking met Brouwerij Duvel Moortgat, is de actie enkel geldig in enkele ‘deelnemende winkels’ met display.

Maaar aangezien een ‘deelnemende winkel’ in de voorwaarden gedefinieerd wordt als “een winkel naar keuze op het Belgisch grondgebied bij volgende deelnemende winkelpunten: Carrefour, Delhaize, Colruyt, Spar Retail, Makro, Intermarché, Match, Cora, Alvo.” kunnen we natuurlijk geen genoegen nemen met die uitleg.

Er wordt in de voorwaarden geen enkele melding gemaakt van de noodzakelijke aanwezigheid van een display met één of andere code. Integendeel, er wordt zelfs expliciet vermeld dat de aankoop kan gebeuren in ‘een winkel naar keuze’ bij ‘volgende deelnemende winkelpunten’ waarbij enkel de naam van de winkelketen vermeld wordt, met winkelpunten over heel België.

Er kan dus niet anders dan geconcludeerd worden dat de aankoop in elk winkelpunt van deze winkelketen op het Belgisch grondgebied mag gebeuren, om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

De voorwaarden die Hashting en Brouwerij Duvel Moortgat zelf opgesteld en verspreid hebben, moeten dus gerespecteerd worden.

Wij zijn niet de organisator van de actie, wij hebben deze actie enkel opgenomen op onze website als aggregator van verschillende aanbiedingen. Wij zijn zelf momenteel in overleg met Hashting en Duvel Moortgat om hen te overtuigen de terugbetalingen alsnog uit te voeren.

Je kan zelf ook opnieuw contact opnemen met Hashting via dit formulier: https://hashting.com/#contact

Wij zullen dit blijven opvolgen tot er een aanvaardbare oplossing uit de bus komt!

Voorlopig zetten we de actie wel op ‘afgelopen’. Wie alsnog wil proberen, doet dat op eigen risico.

UPDATE 29/11

Al flesjes gekocht? Je kan alsnog de terugbetaling proberen aan te vragen.

Het formulier om de code te verkrijgen en terugbetaling aan te vragen vind je hier.

Wie geweigerd wordt, alhoewel er voldaan is aan alle voorwaarden, raden we aan klacht in te dienen tegen Duvel Moortgat NV (de organisator van de actie) en Hashting bvba (de technische uitvoerder van de actie) bij de FOD Economie en Test-Aankoop.

Hou er aub rekening mee dat Gratis.be NIET de organisator van deze actie is en er helaas ook niets aan kunnen doen dat Hashting en Brouwerij Moortgat de voorwaarden van hun actie niet respecteren. Wij zijn zelf ook zeer ontevreden met deze gang van zaken.





Bevalt dit artikel?

Blijf automatisch op de hoogte! Schrijf je in en ontvang alle GRATIS aanbiedingen in je mailbox.

Onze beste aanbiedingen zijn soms beperkt in aantal, bv. "slechts 500 gratis exemplaren beschikbaar". Wil jij de eerste zijn bij zulke acties? Meld je aan voor E-mail Alerts!

 

19 reacties op “4 flesjes La Chouffe Cherry bier 100% terugbetaald”

  1. Connie Bonne schreef:

    GDPR toepassen aub.

  2. mooi aanbod goed meegenomen met de feestdagen

  3. jinger schreef:

    Terugbetaling werd geweigerd via een noreply mail.
    Hoe kan er contact opgenomen worden met Hashting?

  4. Daniël schreef:

    4 flesjes gekocht in Carrefour Market op 26.11.2019
    Alles opgeladen zoals het hoort op 27.11.2019.

    Nu weigeren ze om te betalen omdat:

    De actie is enkel geldig als Cherry Chouffe aangekocht is in één van de deelnemende outlets.
    (deelnemende outlet = winkelpunt waar een display staat van Cherry Chouffe om deze campagne te ondersteunen)

    Deze weigering is definitief en u kan geen nieuwe aanvraag indienen.

    Met beleefde groeten,
    Het Hashting team

  5. Mieke Lamote schreef:

    Doe hier niet aan mee!
    Ik krijg net bericht dat mijn terugbetalingsaanvraag geweigerd is wegens het niet aanwezig zijn van een display. Hoe kan men dit zien adh een foto van een kasticket? Ook staat dit niet vermeld in de voorwaarden van Brouwerij Moortgat.

  6. Els Dhondt schreef:

    Terugbetaling geweigerd. Niet aangekocht in winkel met display.
    Staat nergens vermeld in de actievoorwaarden!

  7. Spillier schreef:

    Terugbetaling geweigerd met de reden.
    Beste,
    Het spijt ons u te moeten melden dat uw aanvraag tot terugbetaling werd geweigerd.
    Datum aanvraag = 22/11/2019
    Bedrag = € 0.00
    Reden(en) van weigering:
    De actie is enkel geldig als Cherry Chouffe aangekocht is in één van de deelnemende outlets.
    (deelnemende outlet = winkelpunt waar een display staat van Cherry Chouffe om deze campagne te ondersteunen)
    Deze weigering is definitief en u kan geen nieuwe aanvraag indienen.
    Met beleefde groeten,
    Het Hashting team

    Nochtans is in hun regelment daar niets van terug te vinden. Mooie actie is dit zal dit verder op sociale media zetten

  8. Lili Kruyt schreef:

    tja een mooi aanbod maar enkel geldig als er in de winkel een display staat die dit biertje promoot!!!!!
    JAMMER DAT DIT NIET DUIDELIJK WORDT VERMELD!!!!!!!

    NIET BIJ GRATIS. BE ALS BIJ LA CHOUFFE CHERRY

  9. Joeri De Rijck schreef:

    Let op: ik kreeg het volgende terug, na aankoop in een Carrefour Hypermarkt, zoals hierboven beschreven:
    “Het spijt ons u te moeten melden dat uw aanvraag tot terugbetaling werd geweigerd.
    Reden(en) van weigering:
    De actie is enkel geldig als Cherry Chouffe aangekocht is in één van de deelnemende outlets.
    (deelnemende outlet = winkelpunt waar een display staat van Cherry Chouffe om deze campagne te ondersteunen)
    Deze weigering is definitief en u kan geen nieuwe aanvraag indienen.”

    Deze voorwaarde was niet vermeld.
    Laatste keer dat ik me zo laat vangen.

  10. linda schreef:

    goede avond,
    ik heb de 4 flesjes chouffe gekocht in de colruyt en alles correct ingevuld.
    nu kreeg ik het bericht dat mijn aanvraag niet aanvaarde is wegens , ik citeer:
    “De actie is enkel geldig als Cherry Chouffe aangekocht is in één van de deelnemende outlets.
    (deelnemende outlet = winkelpunt waar een display staat van Cherry Chouffe om deze campagne te ondersteunen)”
    ik vind dit echter nergens terug in de voorwaarden met spreekt enkel van winkels colruyt, …..
    dit is volgens mij puur misleidende reklame !!!!!
    groeten
    L.beauprez

  11. Gunter Van den bergh schreef:

    Producten aangekocht in AD delhaize, maar werden niet terugbetaald.
    Slechte reklame voor La Chouffe

  12. Frank schreef:

    Ik heb de procedure gevolgd en wacht nu op de betaling terwijl ik geniet van het lekkere bier.

  13. henk schreef:

    actie loopt tot 30 november, wilde inschrijven op 28 november maar krijg melding deze aanbieding is afgelopen, daar stel ik lmij daar serieuze vragen bij

  14. Carine Bracke schreef:

    Heb vandaag ook 4 flesjes gekocht en zie nu dat de actie “vervroegd” afgelopen is… En nu ?

  15. Benn Vandamme schreef:

    Beste,
    Wij hebben op 27/11 deze actie vernomen. Hebben onmiddellijk de aankoop gedaan.
    En als wij nu (28/11) wensen te registreren, dan lukt dit niet meer omdat jullie simpelweg de link voor de Whatsapp code hebben verwijderd.
    Snappen wel dat er miscommunicatie was. Maar dit geldt ook naar jullie die beloofd hadden dat de actie ging lopen tot en met 30 nov

  16. Kenneth schreef:

    Beste,

    Heb vandaag (29/11) de vier flesjes gekocht, maar de link naar de WhatsApp-code is verdwenen? Ik hoop dat deze flesjes wel nog vergoed worden. Er werd aanvankelijk duidelijk gecommuniceerd dat de actie zou lopen tot 30/11.

  17. Kris Buys schreef:

    Puur bedrog. Heb zelfde melding gekregen.

  18. Carine Bracke schreef:

    Ik heb de flesjes donderdag 28/11 gekocht, 29/11 reactie geplaatst en vandaag de code verstuurd via whats app maar krijg geen reactie…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Als eerste op de hoogte?


Onze beste aanbiedingen zijn soms beperkt in aantal, bv. “slechts 500 gratis exemplaren beschikbaar”. Wil jij de eerste zijn bij zulke acties? Meld je aan voor E-mail Alerts!

Gratis.be Tiplijn

Een 100%-terugbetaald-actie gespot in de winkel? Valt ergens een gratis staaltje te bestellen op internet?

Laat het ons weten via de tiplijn!



Ben jij de eerste die ons de tip bezorgt én publiceren we de actie, dan krijg je van ons een gratis Kinepolis filmticket!